مصاحبه آرشیو خبر ها
تمجید ستاره رئال مادرید از یوونتوس

تمجید ستاره رئال مادرید از یوونتوس

 

مارسلوی وینگر تدافعی رئال‌مادرید و تیم ملی برزیل در گفتگو با روزنامه La Gazzetta dello Sport با اشاره به یوونتوس و شایعات ماه‌های اخیر در مورد احتمال پیوستن او به این باشگاه صحبت کرده است:

 

همیشه رقابت‌های سری A را دوست داشته‌ام. خوشحالم که لیگ ایتالیا در سالهای اخیر یکبار دیگر در مسیر بازیابی قرار گرفته و در حال بازگشت به دوران اقتدارش است. شاید فوتبال در این کشور به نظر بعضی از فوتبال‌دوستان کمتر زیبا به نظر برسد اما شیوه‌های تاکتیکی و سبک مستحکم آن نیز با بسیاری از لیگ‌های معتبر متفاوت است.
من نمی‌توانم در مورد شکسته شدن سلطه یوونتوس در رقابت‌های سری A نظری بدهم اما مطمئناً وقتی تیمی موفق به کسب 8 قهرمانی پیاپی در یک لیگ می‌شود باید این دستاورد مهم را نتیجه رقابت و اشتیاق فراوان برای کسب پیروزی‌های بیشتر در کنار مدیریت بسیار خوب این باشگاه دانست؛ مجموعه عواملی که باعث شده تا بیانکونری در سالهای اخیر همواره در اوج باشد.
یوونتوس در سالهای اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده و همواره یکی از اصلی‌ترین رقیبان ما در این تورنمنت بوده است. هرچند کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان دشواری‌ها و پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد اما شانس قهرمانی یووه با کریستیانو رونالدو به مراتب افزایش یافته است. 
حقیقت این است که من رئال‌مادرید را بسیار دوست دارم و در این تیم احساس خوبی دارم و از بودن در این باشگاه راضی هستم. شایعاتی که در یک سال اخیر در مورد انتقال من به یوونتوس در رسانه‌ها منتشر می‌شد را کمابیش شنیده‌ام اما هیچ‌وقت چنین تصمیم و ایده‌ای در ذهن من نبوده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: